ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚCI
1. Jak złożyć zamówienie?
W celu złożenia zamówienia przez stronę internetową drogeriawapteka.pl należy:
Potwierdzenie poprawnie złożonego zamówienia powinno pojawić się na skrzynce mailowej.
Po poprawnym złożeniu zamówienia, automatycznie zostanie wygenerowana wiadomość e-mail na adres podany podczas dokonywania zakupów wraz z numerem zamówienia i jego bieżącym statusem („oczekuje na realizację”).
Paragon lub fakturę za zakupy wystawiamy elektronicznie. Dokument jest wysyłany na wskazany w zamówieniu adres mailowy w formacie pdf.
W przypadku rezygnacji z zamówienia należy zgłosić ten fakt wiadomością e-mail bądź telefonicznie. Zamówienie może usunąć jedynie pracownik drogerii internetowej.
Jeśli zamówienie zostało wysłane, nie można dokonać jego anulacji.
Adres do wysyłki może być inny przy każdym kolejnym zamówieniu. Wypełniając formularz zamówienia należy wybrać adres z listy lub podać go na nowo.
Wszystkie informacje na temat dostępnych form przesyłki oraz aktualny cennik znajdują się w zakładce "Wysyłka i cennik"
Niestety drogeria internetowa nie wystawia faktur z odroczonym terminem płatności.
Proszę o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta - podpowiemy jak dokonać ponownie płatności.
Niestety, złożone zamówienie nie może być modyfikowane. Nie możemy dodawać ani odejmować produktów, również dwa złożone zamówienia nie mogą zostać połączone w jedno.
Produkty wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej zabezpieczone są folią bąbelkową i zapakowane w karton lub foliopak. Puste przestrzenie wypełnione są papierem pakowym.
Niestety, produkty dodane do koszyka pozostają w nim tylko przez określony czas. Jest to ściśle związane z systemem drogerii internetowej oraz ciągłą aktualizacja stanów magazynowych.
Niestety aktualnie nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Jeżeli pojawi się taka możliwość, stosowna informacja pojawi się na naszej stronie internetowej.
Niestety, nie możemy zmienić formy płatności dla złożonego zamówienia.
Należy skontaktować się z nami poprzez wiadomość e-mail, bądź telefonicznie. Skontaktujemy się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia sprawy.
Tak, taka forma płatności jest dostępna w naszej drogerii internetowej. Dane do przelewu dostępne są w zakładce "Wysyłka i cennik", informacje te również wysyłane są drogą mailową, po złożeniu zamówienia.
CENY, OFERTA
Zgodnie z informacją podaną na naszej stronie, nie mamy możliwości wyboru konkretnej wersji produktu.
Jeśli nie ma braków u producenta lub w hurtowniach, produkt powinien pojawić się w drogerii w najbliższym czasie. Zachęcamy do kliknięcia w przycisk „powiadom o dostawie” – jeśli produkt pojawi się na stanie magazynowym, otrzymają Państwo wiadomość mailową.
ZWROTY, REKLAMACJE
Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od momentu złożenia reklamacji drogą mailową, jednak zwykle ten czas jest o wiele krótszy.
Czas na zgłoszenie reklamacji to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Najlepiej, gdy reklamacja zostanie zgłoszona niezwłocznie po stwierdzeniu wady produktu.
Fakt ten należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta w możliwie najkrótszym czasie od dnia otrzymania przesyłki. Celem usprawnienia procesu reklamacji należy (najlepiej) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
Ten fakt należy zgłosić bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta najlepiej drogą mailową na adres bok@drogeriawapteka.pl
Gdy przesyłka posiada oznaki naruszenia, kurier jest zobowiązany poczekać, aż sprawdzimy stan i zawartość paczki w jego obecności. Jest to nawet zalecane ze strony naszej firmy, gdyż znacznie ułatwia to ewentualne reklamacje.
Czas na odstąpienie od umowy (nawet bez podania przyczyny) wynosi 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Prosimy o dokonanie zwrotu produktu lub całej paczki wraz z formularzem „Odstąpienia od umowy” na adres naszej drogerii internetowej.
Nieotwarty produkt można zwrócić do naszej drogerii w przeciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Należy pamiętać, że zgodnie z naszym regulaminem, nie można zwracać produktów, które są produktami z krótką datą ważności (jeśli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie), są produktami przeznaczonymi do użytku osobistego lub są otwarte, a znajdowały się w zapieczętowanym opakowaniu
Zgodnie z regulaminem drogerii, w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego uszkodzonej przesyłki, niezbędne jest spisanie protokołu szkody z firmą kurierską. Protokół szkody to dokument potwierdzający fakt uszkodzenia przesyłki podczas transportu i priorytetowy dowód w procesie reklamacyjnym.
Informacje
Informacje
Kategorie
Kontakt
© 2024 drogeriawapteka.pl - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Born in Dotandspot.pl