Polityka Prywatności Sklepu


POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem drogerii internetowej www.drogeriawapteka.pl (zwanej dalej: „Drogerią Internetową”).

 

  1. Właścicielem Drogerii i jednocześnie administratorem danych jest AB INITIO Apteki Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Jawna z siedzibą w Łodzi (94-104), ul. Obywatelska 128/152, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 268053, NIP: 9471923424, REGON: 100047174, zwana dalej AB INITIO.

 

  1. Dane osobowe zbierane przez AB INITIO za pośrednictwem Drogerii Internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

 

  1. AB INITIO dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Klientów odwiedzających Drogerię  Internetową.

 

  1. (usunięto)

 §1 Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna

 

  1. AB INITIO zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zwanych dalej łącznie Klientami.

 

  1. Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku:

 

a) rejestracji konta w Drogerii Internetowej, w celu utworzenia indywidualnego konta i zarządzania tym kontem. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

 

b) składania zamówienia w Drogerii Internetowej, w celu wykonania umowy sprzedaży. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

 

c) (usunięto)

d) komunikacji w ramach rozmów telefonicznych i mailowych z Biurem Obsługi Klienta Drogerii Internetowej w celach:

       a. realizacji obowiązków podatkowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

       b. przyjęcia i rozpoznania reklamacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

       c. zapewnienia najwyższych standardów obsługi i prawidłowego przebiegu rozmów prowadzonych z Klientem za pośrednictwem systemu infolinii, utrwalanych w formie nagrania - w oparciu o wyrażoną przez Państwa         dobrowolną zgodę na nagrywanie rozmowy na             podstawie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

       d. wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, a to: badania satysfakcji Klienta, podniesienie bezpieczeństwa i poprawy jakości obsługi, walki z nadużyciami ze strony Klienta, ustalenia, obrony i            dochodzenia przez Administratora roszczeń, w celach dowodowych, zapewnienie ochrony danych osobowych osób dokonujących połączenia, a także danych osobowych innych osób, o których mowa w czasie                  połączenia, w celu obsługi zgłoszenia dokonanego za pośrednictwem infolinii, tworzenia zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Administratora, dopasowania treści usług Administratora (np. obsługi                infolinii) do potrzeb Klienta, zapewnienia bezpieczeństwa tych usług, a także ich udoskonalanie oraz rozpatrywanie zapytań i reklamacji produktów i usług Administratora na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

 

  1. W przypadku rejestracji konta w Drogerii Internetowej, Klient podaje:

 

a) adres e-mail;

 

b) (usunięto)

  

c) numer telefonu.

 

      3a. W przypadku logowania z wykorzystaniem opcji zaloguj przez Google Administrator pobiera dane podane przez Klienta w Google.  

  1. Podczas rejestracji konta w Drogerii Internetowej Klient samodzielnie ustala indywidualne hasło dostępu do swojego konta. Klient może zmienić hasło, w późniejszym czasie, na zasadach opisanych w §5.

 

  1. W przypadku składania zamówienia w Drogerii Internetowej, Klient podaje następujące dane:

 

a) adres e-mail;

 

b) dane adresowe:

 

a. kod pocztowy i miejscowość;

 

b. ulica wraz z numerem domu/mieszkania.

 

c) imię i nazwisko;

 

d) numer telefonu.

 

  1. (usunięto)

 

  1. W przypadku Przedsiębiorców, powyższy zakres danych w formularzu danych do faktury jest dodatkowo poszerzony o:

 

a) firmę Przedsiębiorcy

b) NIP

      8. W przypadku korzystania z usług Biura Obsługi Klienta Drogerii Internetowej, Klient może podać dane:

  a)    adres e-mail;

  b)    adres korespondencyjny;

  c)    imię i nazwisko;

  d)    numer telefonu;

  e)    w przypadku rozmowy telefonicznej Administrator w związku z nagrywaniem rozmów utrwala również głos Klienta oraz inne dane, jakie Klient poda w toku rozmowy telefonicznej.

 

  1. Podczas korzystania ze Strony Internetowej Drogerii mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

 

  1. Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w naszej Drogerii Internetowej. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.

 

  1. W celu ustalania, dochodzenia i egzekucji roszczeń mogą być przetwarzane niektóre dane osobowe podane przez Klienta w ramach korzystania z funkcjonalności w Drogerii Internetowej takie jak: imię, nazwisko, dane dotyczące korzystania usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki Klient korzysta z usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.

 

  1. Przekazanie danych osobowych do AB INITIO jest dobrowolne, w związku z zawieranymi umowami sprzedaży, czy też świadczenia usług za pośrednictwem Strony Internetowej Drogerii, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta, zaś w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta uniemożliwi złożenie i realizację zamówienia Klienta.

 
§ 2 Komu udostępniane lub powierzane są dane oraz jak długo są przechowywane?

 

  1. Dane osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta AB INITIO przy prowadzeniu Drogerii Internetowej. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom AB INITIO co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).

 

a) Podmioty przetwarzające. AB INITIO korzysta z dostawców, którzy przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie AB INITIO. Należą do nich m.in. dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi księgowe, dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy ruchu w Drogerii Internetowej, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych, Biuro Obsługi Klienta  w tym obsługa infolinii, podmioty świadczące usługi i dostarczającym narzędzia z zakresu obsługi klienta, w tym za pośrednictwem infolinii;

 

b) Administratorzy. AB INITIO korzysta z dostawców, którzy nie działają wyłącznie na polecenie i sami ustalają cele i sposoby wykorzystania danych osobowych Klientów. Świadczą oni usługi płatności elektronicznych oraz bankowe.

 

  1. Lokalizacja. Dostawcy mogą działać na obszarze Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub w państwach trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), co do których Komisja Europejska wydała decyzję o stwierdzeniu odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych; w takich przypadkach dane będą przekazywane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z zapewnieniem odpowiednich zabezpieczeń, na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską.

 

  1. Dane osobowe Klientów przechowywane są:

 

a) W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez AB INITIO tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić AB INITIO i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

 

b) W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez AB INITIO tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

c) w przypadku przetwarzania danych na podstawie udzielonej zgody na nagrywanie rozmowy z Biurem Obsługi Klienta Drogerii, dane osobowe będą przetwarzane do czasu otrzymania informacji o wycofaniu zgody, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy chyba, że nagranie stanowić będzie dowód w sprawie albo Administrator w oparciu o okoliczności faktyczne będzie przypuszczał, że nagranie może stanowić dowód w sprawie – wówczas dane będą przetwarzane przez czas przedawnienia roszczeń albo do czasu prawomocnego zakończenia postępowania;

d) w odniesieniu do pozostałych celów opartych na uzasadnionym interesie Administratora przez okres ważności tych celów albo do czasu, aż Klient zgłosi swój sprzeciw.

 

  1. W przypadku dokonania zakupu w Sklepie Internetowym, dane osobowe mogą być przekazywane, w zależności od wyboru Klienta, podmiotom świadczącym usługi kurierskie i dostawy przesyłek.4a. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system PayPro, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935; NIP: 7792369887, REGON: 301345068.

     4b. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system paypo.pl, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce PayPo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, (ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000575158, NIP: 5213705997, Regon 362485126.

  1. Dane nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Klientom lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania Drogerii Internetowej do preferencji Klientów, a także administrowania Drogerią Internetową.

 

  1. W przypadku skierowania żądania AB INITIO udostępnia dane osobowe, uprawnionym organom państwowym, w szczególności jednostkom organizacyjnym Prokuratury, Policji, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

 § 3 Mechanizm cookies, adres IP

 

  1. Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu, zawierające identyfikatory w postaci ciągu znaków. Ich zadaniem jest umożliwienie nam i naszym partnerom identyfikację Twojego urządzenia. Niektóre pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, inne wspierają personalizację treści, a inne – realizują funkcje analityczne i reklamowe. Zgodnie z prawem, na niektóre pliki cookie potrzebujemy Twojej zgody. Możemy również stosować inne technologie o podobnym działaniu, nie wykorzystujące plików cookie. Twoja zgoda, jeśli ją wyrazisz, będzie dotyczyć również tych technologii. W dowolnej chwili możesz wycofać lub zmienić swoją zgodę wchodząc w Ustawienia plików cookie, znajdujące się w lewym dolnym rogu naszej strony (poprzez kliknięcie w widget). Możesz też usunąć pliki cookie, zablokować ich obsługę przez Twoją przeglądarkę lub zastosować tryb przeglądania prywatnego (incognito), w którym pliki cookie są usuwane po zamknięciu okna przeglądarki. Nie powinno to istotnie wpłynąć na działanie najważniejszych funkcji naszej strony. Informację, jak to zrobić znajdziesz w pomocy Twojej przeglądarki.

 

  1. (usunięto)

 

  1. (usunięto)


  2.  (usunięto)

 

  1. (usunięto)

 

  1. (usunięto)

 

 

  1. AB INITIO może gromadzić adresy IP Klientów. Adres IP to numer przydzielany komputerowi osoby odwiedzającej Drogerię Internetową przez dostawcę usług internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do Internetu. W większości przypadków jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj. zmienia się przy każdym połączeniu z Internetem i z tego powodu traktowany jest powszechnie, jako nieosobista informacja identyfikująca. Adres IP jest wykorzystywany przez AB INITIO przy diagnozowaniu problemów technicznych z serwerem, tworzeniu analiz statystycznych (np. określeniu, z jakich regionów notujemy najwięcej odwiedzin), jako informacja przydatna przy administrowaniu i udoskonalaniu Drogerii Internetowej, a także w celach bezpieczeństwa oraz ewentualnej identyfikacji obciążających serwer, niepożądanych automatycznych programów do przeglądania treści Drogerii Internetowej.

 

  1. Drogeria Internetowa zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych. AB INITIO nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące.

 

 

 
§ 4 Prawa osób, których dane dotyczą

 

  1. Prawo do cofnięcia zgody - podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.

 

a) Klient ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił AB INITIO.

 

b) Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody.

 

c) Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez AB INITIO zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.

 

d) Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Klienta żadnych negatywnych konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem AB INITIO może świadczyć jedynie za zgodą.

 

  1. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 21 RODO.

 

a) Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli AB INITIO przetwarza jego dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług AB INITIO, prowadzenie statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności Drogerii Internetowej oraz ułatwienie korzystania ze Drogerii Internetowej, a także badanie satysfakcji.

 

b) Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać sprzeciw Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym profilowania w tych celach.

 

c) Jeżeli sprzeciw Klienta okaże się zasadny i AB INITIO nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, dane osobowe Klienta zostaną usunięte, wobec przetwarzania których, Klient wniósł sprzeciw.

 

  1. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) - podstawa prawna: art. 17 RODO.

 

a) Klient ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.

 

b) Klient ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:

 

a. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;

 

b. wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę;

 

c. wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach marketingowych;

 

d. dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;

 

e. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie Państwa członkowskiego, któremu AB INITIO podlega;

 

f. dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.

 

c) Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, AB INITIO może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega AB INITIO. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z usług AB INITIO, czy też dodatkowo adresu zamieszkania/adresu korespondencyjnego, numeru zamówienia, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z zawartymi umowami sprzedaży lub świadczeniem usług.

 

  1. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 18 RODO.

 

a) Klient ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Zgłoszenie żądania, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. AB INITIO nie będzie też wysyłał żadnych komunikatów, w tym marketingowych.

 

b) Klient ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w następujących przypadkach:

 

a. gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas AB INITIO ogranicza ich wykorzystanie na czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni;

 

b. gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych Klient zażąda ograniczenia ich wykorzystania;

 

c. gdy dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub wykorzystywane ale są one potrzebne Klientowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

 

d. gdy wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację – ochrona interesów, praw i wolności Klienta przeważa nad interesami, które realizuje Administrator, przetwarzając dane osobowe Klienta.

 

  1. Prawo dostępu do danych - podstawa prawna: art. 15 RODO.

 

a) Klient ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Klient ma prawo:

 

a. uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;

 

b. uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Klienta albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących Klientowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;

 

c. uzyskać kopię swoich danych osobowych.

 

  1. Prawo do sprostowania danych - podstawa prawna: art. 16 RODO.

 

a) Klient ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Klient, którego dane dotyczą ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej zgodnie z §6 Polityki Prywatności.

 

  1. Prawo do przenoszenia danych - podstawa prawna: art. 20 RODO.

 

a) Klient ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Klient ma również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio takiemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe Klienta w postaci pliku w formacie csv, który jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych.

 

  1. W sytuacji wystąpienia przez Klienta z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, AB INITIO spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – AB INITIO nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Klienta uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania - o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.

 

  1. Klient może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzana jego danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień.

 

  1. Klient ma prawo żądać od AB INITIO przekazania kopii standardowych klauzul umownych kierując zapytanie w sposób wskazany w §6 Polityki Prywatności.

 

  1. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

 
§ 5 Zarządzanie bezpieczeństwem - hasło

 

  1. AB INITIO zapewnia Klientom bezpieczne i szyfrowane połączenie podczas przesyłania danych osobowych oraz podczas logowania się do Konta Klienta w Serwisie. AB INITIO stosuje certyfikat SSL wystawiony przez jedną z czołowych światowych firm w zakresie bezpieczeństwa i szyfrowania przesyłanych danych przez sieć Internet.

 

  1. W przypadku, gdy Klient posiadający konto w Drogerii Internetowej utracił w jakikolwiek sposób hasło dostępu, Drogeria Internetowa umożliwia wygenerowanie nowego hasła. AB INITIO nie wysyła przypomnienia hasła. Hasło jest przechowywane w formie zaszyfrowanej, w sposób uniemożliwiający jego odczytanie. Celem wygenerowania nowego hasła należy podać adres e-mail w formularzu dostępnym pod linkiem „Nie pamiętam hasła”, podanym przy formularzu logowania do konta w Drogerii Internetowej. Klient na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji lub zapisany w ostatniej zmianie profilu konta otrzyma wiadomość elektroniczną zawierającą przekierowanie do dedykowanego formularza udostępnionego na Stronie Internetowej Drogerii, gdzie Klient będzie miał możliwość ustalenia nowego hasła.

 

  1. AB INITIO nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej z prośbą o podanie danych do logowania, a w szczególności hasła dostępowego do konta Klienta.

 
§ 6 Zmiany Polityki Prywatności

 

  1. Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym AB INITIO poinformuje Klientów z wyprzedzeniem 7 dni.

 

  1. Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: bok@drogeriawapteka.pl

 

  1. Data ostatniej modyfikacji: 16 września 2024 r.

Polityka Prywatności obowiązująca do 15.09.2024